Ny vecka!

Så sitter man här igen på fotolektionen, ska tydligen gå igenom ännu lite till i photoshop! Själv ska man på läkarbesök, hmhm... Ska fixa lite saker :) Sen ska jag väg och kolla lokaler till skivan, men det kommer bli fabriken ändå tror jag :) inge snack om saken liksom ;)

Började dagen bra! Not! Kunde fan sovit en timma extra eftersom att vår engelskalärare var sjuk! Hur kommer detta sig? Vägra ringa någon..... Men en positiv sak med att han är sjuk är att jag är heeeeelt ledig imorrn :D så jävla skönt! Sen har man dessutom halv studiedag på onsdag, BINGO! Och orienteringsdag på torsdag, inget jag ser fram emot men det måste bli mvg i år igen. Alex och jag ska kämpa på som fan.

Ser inte fram emot eftermiddagens plugg! Men att gå runt på stan är trevligt :) Ska köpa mig en mocha latte! Det förtjänar jag ^^ inte alls men ändå.

Puss & hej! ♥


Snygg va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0