Natti natt!

Så var lördagkvällen avslutad :) den avslutades sorgligt men bra! Man ska inte se P.S i love you innan man går och lägger sig.. Då ligger man bara och funderar på alla dumma saker. Men jag måste ändå säga och jag har säkert sagt det förut! Det finns ingen bättre film än P.S i love you! Den är bara så himla bra :)
Jag vet precis vad som ska hända varje gång jag ser den och ändå så gråter jag precis lika mycket ^^
Har du inte sett den så måste du göra det!



Ikväll har jag och Petra varit hos Samah som fyller år idag. Spännande med arabisk mat :) haha! Vi hade det mycket trevligt :)

Gårdagen var lite galnare, drog hem till Micke efter jobbet och hade roligt med Sandra, Petra, Robin, Marcus och Micke såklart!

Nu är det dags att sova tror jag :) ska hem till Carro imorrn och fira henne :) Sen ska jag träffa Fredrik också, och äta middag med Elin och Petra :)

Puss och hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0