något bara

Har vakanat nu faktiskt! Sitter och petar i mig lite frukost :P
Idag får Petra svar på om hennes värden är bättre! Hon är ju ganska sjuk med tanke på att hon inte ens får rida... Ramlar hon av fel och får ett slag mot buken kan hon få inre blödnigar och till och med dö :/ det var ju inte den bästa nyheten. Fortfarande osäkert vart detta kommer ifrån men läkaren har en gissning i alla fall. Något med levern är det i alla fall! Inge bra någonstans! Hoppas allt blir bättre snart.

Idag så börjar skolan sent för Jesper min religionslärare är borta, sjuk antagligen. Tråkigt, för religion är nog mitt favoritämne! Så nu börjar jag dagen med 3 lektioner med Freppa på raken istället :( usch! Men sen slutar jag i alla fall tur de. Och då ska jag hem och fixa mig sen dra till Alex och hjälpa henne lite tänkte jag :)
Efter Alex blir det mys hemma för Petras och min del! Förhoppningsvis med Adam :D haha!

Puss & hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0