Jamen titta där!

Kan man tänka sig?
Kom hem för ett litet tag sen, jag har ju varit med Elin och studentmäklaren Sander och spanat in K15 samt Helenes Krog! Måste nog säga att Helenes krog var över förväntan, hoppas nästan lite på att det blir den nu. Visserligen har jag ju inte sett Fabriken med egna ögon men det här var väldigt bra! K15 kan vi definitivt hoppa över...
Oavsett om vi nu ändrar hoppas jag att folk vill komma ändå (A) ♥

Jag ska fan byta ungdomsmottagning! Det är en sak som är säker! Tyresös kan ju ta sig i brasan! Jag skulle fixa lite p-piller, nej då ska dom stänga för dagen och hon som stängde hade tydligen avbokat alla bokade tider. Tydligen inte eftersom att jag var där :o:s fett illa!

Och jag älskar att jag är ledig imorrn! Känns grymt bra ;)
Puss & hej! ♥


Helenes krog!


Kommentarer
Postat av: lalala

k15 dirrrr

2009-09-21 @ 19:26:45
Postat av: Denise

na nanananana

2009-09-21 @ 20:29:13
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0