Alimenta och orientering

Det här inlägget kommer nog bli ganska långt, vi får väl se ^^

Igår var jag, Petra och Lina på Alimenta på Julmiddag... Jag vet.. Julmiddag i september :S vem fan går på de? Jag kan ju säga att det inte var riktigt så bra julmat vi fick, räkor åt jag i alla fall. Det ända juliga maten vi fick va typ julvört! Och den var skitgod! ;D det blev ju såklart mer bröd eftersom att vi var på ett bageri. Jag tror att Alimenta är den största (enda?) leverantören av färskt bröd i Stockholm. Vi får i alla fall färskt bröd till butiken varje dag utav dom.
Åt en hel del bröd och så fick vi lite tårta som jag inte orka. I alla fall så jäste magen kan man säga. Mådde grymt illa på vägen hem. Hade dessutom med oss 9 limpor och fikabröd hem! Det var ju gratis så de e klart man tar ^^ haha!

Fick gå en lite rundtur också, inte speciellt märkvärdigt måste jag säga. Frysen var stor kan jag säga och dom hade 2 st. Sjävla byggnaden var på 7000 kvm, så det var ganska stort.
Kom i alla fall hem rätt sent, runt halv 23 tror jag. Hade det inte varit gratis hade jag aldrig gått dit ^^



Bilder från Alimenta

Idag har vi haft orienteringsdag! Det var hemskt kan jag säga! Jag har haft MVG i orientering typ alla år i skolan. Men i år gick det fan åt pipan. Alex och jag sprang vilse. Hur fan kunde vi göra det? :S Tror att det blev ett VG i alla fall. Fett illa annars! Banan var svår i alla fall :S inge kul alls!

Sitter hemma nu i alla fall och värmer mig. Fryser jättemycket! Och nu ska jag göra klart idrotten tänkte jag :)
Sen blir det historia! :/


Hagel och en snygg Audi ;) som är Erik Segerstedts

Puss & hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0