vecka 40

Dålig uppdatering, i know... :P Har väl lagt ner lite mer tid på andra bloggen för tillfället eftersom att alla vi tre brudar är samlade ;)
Men jag kan ju berätta lite kort om de som hänt nu i veckan eftersom att den ska ta slut snart.

- Jag har ridit! Red Budda :)
- Jag har varit hos optikern. Och jag ska skaffa glasögon!
- Elin har bott här hela veckan :) Det har varit supermysigt!
- Vi har käkat 2 jättegoda frukostar ^^ busfrukost!
- Jag har gjort riskettan
- Och jag har även pallrat mig iväg till friskis och köpt kort!

Det är väl ungefär det som hänt nu i veckan :)


Får väl se om jag skriver något mer senare! Ska fixa mig nu till skolan och sen plugga lite mer religion! Har prov idag :S

Puss & hej ♥


Jag tyckte faktiskt själv att den var lite rolig ^^ Snälla Petra och Elin har gjort den åt mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: den är stickad på hemmaplan ;)

2009-10-02 @ 11:48:08
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0