Snart blir det fredagsmys!

Sista dagen idag på projektveckan :) känns bra! Och Nike berätta igår för mig att det inte var så mycket kvar, hoppas det stämmer ;)
Den här veckan har ändå varit rolig tycker jag :) Men det bästa är verkligen att jag kommit igång med träningen nu :D känns så otroligt bra! Och gud va fräsh man känner sig ;) det är nice!

Jobb idag och lite till ;)
 
Imorrn ska jag shoppa en massa :D jag hoppas jag får hem ett par skor :o men jag har nog inte råd med de :P men man kan ju hoppas :) Kläder ska jag i alla fall köpa en massa! VIKTIGT, VIKTIGT!
Ska fika med Jenny på 60 också! Mums!

Och på söndag ska jag få pröva på stadskörning :) det blir spännande! Sitta och skrika i bilen med pappa är min favoritsysselsättning...

Börjar 9 så jag ska nog fixa det sista nu ;)
Puss & hej! ♥


Tog bara en bild :P men den här är på Petra och mig i 9an ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0