Skönaste måndagen på länge!

Seg som vanligt på att skriva märker jag :P
Men idag har jag haft en mycket kort dag :) skönt! Började tidigt och slutade tidigt nämligen 10.50 även fast jag gick lite tidigare ^^

Många kanske läste eller såg att det brann här i lilla Tyresö igår. Någon industrilokal brann i alla fall. Jag och David åkte dit och kollade lite ;) det var lite kul, filmen nedan är från när vi sitter i bilen :) rolig kan han vara ibland i alla fall ;D
Mös en massa igår också :)

Idag ska jag klippa mig och färga håret :D ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! Fan va jag har längtat! Ser ut som ett fågelbo där uppe!
Sen efter det ska jag träna ki-box med alexpalex, carro och petra :)

Puss & hej! ♥






från fikat i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0