Nile City 105,6!!!!!

Detta ska göras under höstlovet:
- Börja skriva PM och läsa häftet till nationella
- Shoppa :D
- Kolla Nile City med Elin M och Petra :)
- Gymma och träna! Jag ska få armmuskler och mer magmuskler!
- Plugga en hel del annat
- Sova
- Jobba Fredag, lördag & söndag
- Fota
- Fika/äta på Café NoCo med Petra och Elin
- och säkert lite andra saker :) jag vill bowla :D

I alla fall två saker avklarade på detta lov. Men jag måste nog skynda mig lite med de andra sakerna också :S
Jag har i alla fall börjat plugga lite :) Och jag har bestämt hur jag ska fota nu också :) Har pratat med Annica om att Manneh ska få stå fotomodell åt mig :)
Idag är det ridning :) och planering av lucia :) ska hjälpa Petra att hitta skor också.

Igår shoppade jag :) det blev ett par stövlar från Vagabond och ett par jeans från Zara.
Sen på kvällen red Petra igen i en H5a, dom hoppade lite och sen åkte vi hem med Elin M och kollade på Nile City :D fick dessutom ett snabbt besök av Frasse, Jocke och Dala :O lite ovanligt och lite kul. Det dumma med det snabba besöket var väl att dom kom in tog med sig våra popcorn och åkte, dom kom i alla fall tillbaka med skålen -,- muppungar... vad ska de bli av er?
Satt å kollade film i över 2 timmar, sen sov alla i soffan... ^^ Men gud så snygg Schyffert var förut :D

Imorgon blir det Café NoCo och massa tjejsnack och säga grattis till Bjur och lite annat!
Puss på er! ♥


Stöveln från Vagabond


och det bästa av allt! Gangsta Stina!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0