Högeskoleprovet avklarat!

Längesen nu ;) men här är jag i alla fall!
Idag har jag skrivit högskoleprovet precis som många andra. Kan säga att jag ser knappt något allt är mest suddigt... kanske är dags att skaffa glasögon nu -,- jag ska fixa det i veckan det ska jag lova mig själv.
Men nu är det lov i alla fall mycket skööönt :D Ska hjälpa bror min imorrn och plugga en massa :P och jobba lite :)
Ikväll ska jag ta det lugnt :)

Detta ska göras under höstlovet:
- Börja skriva PM och läsa häftet till nationella
- Shoppa :D
- Kolla Nile City med Elin M och Petra :)
- Gymma och träna! Jag ska få armmuskler och mer magmuskler!
- Plugga en hel del annat
- Sova
- Jobba
- Fota
- och säkert lite andra saker :) jag vill bowla :D

Nu ska jag förhoppningsvis äta en god middag och sen ta det lugnt :)
Puss & hej! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

och pannkaka :)

2009-10-25 @ 07:34:02
URL: http://trebrudars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0