Bättre dagar finns

Vaknade irriterad och kommer säkert att somna irriterad också, fast jag är nog mest glad idag. Lite blandat humör idag alltså.
Har gjort klart idrottslektionen den här morgonen med alex och jag tänkte försöka plugga lite mer idag :P förhoppningsvis...


(klickbara) försöker få insperation till fotoarbetet, går inge vidare..
från igår när vi var påväg till NoCo, vi får väl se om jag fotar något idag också, måste ju passa på när jag väl har en kamera hemma... :)

Detta ska jag plugga:
- Samhällskunskap (FY FAN säger jag bara)
- Engelska (kommer aldrig att hända :/ får helt enkelt faila på provet)
- Svenska
- Utvärdering av projketarbete
- Idrott
- Teori

Kanske ska sätta igång...
Puss & hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0