Café NoCo och andra saker

Ridningen igår gick väl sådär.. men galopp på sniskan är väl också snyggt ^^ .. eller inte alls
Red Alaskaplaska och David och Alkis fick följa med :) Dom tyckte precis som alla andra att det var hemskt där.
Idag ska jag fick med Elin & Petra :) på Café NoCo :) myyyyspys :) sen så ska jag träffa Freddan :) och sen ska jag förbi Bjur med presenter och sen ska vi till medis och äta middag med finntorpbrudarna ;)

Bytte mina stövlar igår också :) till ett par bättre! Och Petra köpte sig ett par snygga också ;)
Nu ska jag fixa mig :)
Puss hej! ♥


Kommentarer
Postat av: A

tors eftermiddag, fixa kiboxning?

2009-10-28 @ 14:51:39
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0