Varför ska 30 ord vara för mycket?

Jag tycker de är så sjukt knepigt att skriva artiklar, och inte minst under stress å press. Har nästan skrivit klart min i alla fall. Jag har bara 30 ord för mycket ungefär så jag får inte plats med en ingress :s vette fan hur det ska gå till heller.
Intervjun gick skapligt, dock kommer smördenise fram hela tiden. Jag måste sluta hålla med hela tiden. Det svåra med det hela blev att nu blir artikeln snäll! Den skulle ju vara jätteelak! Nu kommer min lärare bli besviken på mig för att jag är för feg.

Igår satt jag och letade efter gamla bilder. Jag hittade dom också och tänkte ladda upp ett par här när jag har tid. Är lite småtajt just nu :P men kanske till kvällen eller imorgon kväll eller kanske nästa vecka. Har ganska mycket kom jag på ändå och dte känns ingen bra allsssssss. Måste skriva två tal och sen öva idrottlektion å fota å massa
skit bara.

Idag ska vi hoppa wooo! Nästa vecka är det Stockholm Horse Show hela fredagen!!! Kommer bli jättekul :) Elin, Petra och jag ska shoppa lite då hoppas jag :) Nästa onsdag är det lön! Mycket bra med nästa vecka ;)
Puss på er! ♥


Fett ful bild på mig när jag hoppar Flinganplingan, vet fan inte vad jag sysslar med där.


Kommentarer
Postat av: A

Själv var man tvungen att PRESSA FRAM 30 ord för att nå minimumgränsen..

2009-11-17 @ 16:54:57
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0