Man kan ju alltid drömma


Detta skulle inte vara helt fel att springa ut och shoppa just nu! Blir så sugen när man går ut på alla olika hemsidor och ser allt man vill ha, sen inser man att man bara har 200 kr kvar på kortet. Då lider man! Det gör man verkligen. Sen måste man ju köpa alla julklappar också innan man kan handla till sig själv. Jag hoppas jag har jobbat tillräckligt nu så jag får en bra lön! Jag behöver dom här kläderna! Och en ny större garderob också...

Idag ska jag pyssla om mig själv. Försöka i alla fall, är ganska dålig på de. Började med mina händer och smeta på lite nagelolja på naglarna och sedan lacka jag lite också. Ser mycket bättre ut redan nu! Har bestämt att jag ska fixa nya naglar till Jul/Nyår, känner att det skulle vara ganska snyggt! Plus att jag saknar att ha långa naglar
Ska dessutom skriva lite frågor till Bella i klassen som hon ska få svara på till min artikel. Sen ska jag också plugga teori. Det börjar ju bli dags att boka uppkörning :o

Så lite nytta ska jag göra nu faktiskt! Har funderat på att städa loftet också -,- hmm, inget jag ser fram emot!
Puss å hej på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0