historiaprov å annat...

Sitter här hemma och pluggar som en tok -,- känns som att det här historiaprovet kommer att gå åt pipan! Fick nyss ett väldigt uppiggande sms av min kära Elin :) Jag är så glad att jag har henne!
Massa kärlek till henne ♥

För övrigt så har jag försökt få en intervju med ungdomsmottagningen. Dom skulle rinag upp, det var 2 timmar sen jag ringde nu... hoppas dom ringer idag i alla fall.
Har ni börjat fundera på julklappar än då? :o det har faktiskt jag gjort, för jag har insett att novembers lön kommer att gå åt till det. Men det är roligt att ge bort juklappar :) man blir så glad när man ser att man träffat rätt! I år kommer vi att fira julen här hemma tillsammans med familjen Blidén.
Dessa personer ska jag köpa julklapp till: (de flesta kommer jag och Petra att dela på tror jag, ibland är det bra å va tvilling ;) )
Mamma, Pappa, Andreas, Ann-Sofie, Lenny, Lena, Petra, Giesela, Marcus, Alice, Charlie, Isabelle, Elin (du kommer faktiskt att få :D)
Blir säkert fler men dom här just nu i alla fall :)
Räknade i måndags att det nästan är sex veckor kvar till jul. Sen är det vårtermin :D

En sak till! Jag tycker att Victor ska komma hem nu faktiskt :( Jag saknar honom rätt mycket nu ♥

Nu ska jag plugga vidare :)
Puss & hej ♥


saknar våra lekstunder :( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0