Helgen som gått

Helgen som gått har varit seg, förhoppningsvis blir det mer liv helgen som kommer :)
Börjar med fredagen då vi bestämde oss för att se Saw 6, ingen höjdare kan jag ju säga. Det räcker med Saw nu. Var i alla fall på Rigoletto med David, Alkis och Petra. Träffade även David från Rhodos som skulle efterfesta på The Bridge med massa andra.
Filmen tog slut och vi far hem. Fick 8 samtal den natten av en vilsen lantis ^^ gjorde inte så mycket jag sov så gott ändå. Lördag = Jobba, jobba, jobba. På kvällen var det tydligen film med Micke, Robin, Sandra och Petra på loftet. Söndag = Jobba, jobba, jobba igen... Tråkigt, tråkigt. Lata mig på kvällen och gick och la mig grymt tidigt!

Idag en lika tråkig måndag som vanligt, Lars ord roar en lite i alla fall :) Imorgon ska jag åka och intervjua Ungdomsmottagningen och fota! Inte glömma kameran. Sen ska jag skriva klart min artikel. Mycket viktigt!
Ridning på kvällen, hoppning kanske :D det blir roligt!
Nu ska jag snart åka och träna med Carro och Petra samt snacka lite skit :)

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0