Handen på hjärtat

Satt nyss och mös med en chai latte i handen. Japp ni läste rätt! jag kanske inte berättat det förut men jag tyckte verkligen inte om det förut. Men mina smaklökar var nog sjuka då.. Petra gick nyss till jobbet och jag är själv nu. Sitter och skriksjunger till Handen på hjärtat som Emelie lärt mig lyssna på. Illa dära! Fick någon konstig historialäxa till imorgon som jag lämnade i skolan :) jag gör inga läxor på en dag, nej glöm det bara. Jag ska skriva tal och gå på promenad istället!

Idag har det inte hänt så mycket, jag hoppas på att jag skulle få biverkningar av svinissprutan som jag tog igår. Men icke bara lite öm i armen.
Igår var jag, Sandra, Emelie och Petra och kollade hockey också. Emelie gick loss ordentligt kan man säga ;) kom hem rätt sent så då vara det bara bums i säng, skönt :) vaknade iofs halv 6 idag :S fattar inte varför.
Imorgon har jag sovmorgon vilket ska bli jätteskönt :) Sen hoppas jag att vi hittar på något kul efter jobbet.

Måste hitta kläder till lucia showen :s börjar bli en aning tajt med tid faktiskt. hjälp mig :) (A)

Jag är ganska glad idag för jag får min mobil idag :)
Puss på er! ♥

 

Bilder från förra året, vi får väl se vad vi bjuder på i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0