Det har snöat idag!

Idag har det varit en kort dag :) skulle boka intervju med ungdomsmottagningen. Kom dit och tror du inte att det var låst! Andra gången! Inte okej! Nu är jag sur! Och det ska tyresöborna få veta i artikeln också.
Religionen var helt okej :) har fått omdömena idag typ... Idrotten helt okej den med, förutom att alla vill vinna hela tiden och kastar sig på en så fort någon har bollen t.ex. Kul är det i alla fall :)
Ska träna idag tänkte jag :) dubbelpass!
Och efter det ska jag gå förbi kyrkogården och hälsa på bror och syster tänkte jag. Idag är det nämligen 16 år sen min bor dog :/ det känns, även fast jag bara var 1 år när han dog.

Pizzadags :D
Puss & hej ♥


 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0