Runt Mälaren

Utflykt med geografiklassen idag ^^ Åkte runt hela Mälaren typ! Först åkte vi till Södertälje sedan stannde vi i Strängnäs och kolla på kyrkan där. Efter det blev det käk i Eskilstuna :) Och sedan åkte vi till Hjälmare kanal och efter det till en rullstensås i Arboga!
På hemvägen låg de flesta och sov, inklusive mig :P jobbigt med geografi.. Men kul hade vi i alla fall :)
Fast jag tycker inte om att Göran inte har satt betyg på mig än :O Det måste bli ett VG annars blir jag sur...

Imorrn är det nog ganska chill i skolan :) har en sista textlektion, skönt att bli av med A kursen i alla fall, jag tror att jag har B nästa år :S Sen typ idrott, inte säker :P chansar nog på inte :)

Fredag har jag spanska muntligt, och geografi :) sen blir det middag med Elin M på kvällen :D

Lördagen kommer att vara riktigt lång. Halv tolv är det samling för då ska vi bygga upp banan. Varför kan inte funktionärer göra det? :S Palla att vi som rider ska göra det. Kommer väl antaglien komma ifrån stallet runt 19.00! Bäst för mig att jag går vidare nu ;)
På kvällen ska jag ha riktigt trevligt hoppas jag :)

Söndag ska jag fixa naglarna :) om det är fint väder ska jag nog sola lite också :D

27 dagar, 21 timmar och 5 minuter <3

Bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0