40 dagar

Satt uppe till 1 i natt och pluggade :P tyckte att jag var värd lite sovmorgon innan jag skickade in de sista resterna :) hahah, jätteskönt men inte okej!
Nu är turismuppgiften klar också, nu har jag bara geografin kvar till nästa vecka och lite annat som kommer längre fram. Inte många dagar kvar i skolan nu :) kommer bli så himla skönt att få sommarlov, sen börjar man ju trean ;) tiden har gått rätt snabbt måste jag medge faktiskt. Kan inte fatta att jag skulle få gå tillsammans med Alex alla dessa år heller :) Har väl alltid känts lite extra tryggt med en som känner en vid sin sida hela tiden.


Nästa vecka är det terrängträning :D skoja inte vad kul det kommer att bli! Veckan efter det är det KM Fälttävlan :) Dressyr och hoppning då :) och veckan efter det är det terrängen och självklart med bästaste ponnyn! <3

Blir nog inte mycket ridning i sommar vilket är tråkigt :( saknar Finntorp jättemycket! Måste åka dit nästa år och vara ledare :)

40 dagar kvar nu tjejer! <3




Puss å hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0