skola, skola och skola

Sitter och har tråkigt som vanligt på engelskan :P
Jag och Samah har jättetråkigt då inte vi kan göra något..
Mitt öga har nu ryckt konstant i 1 ½ vecka nu tror jag :S de slutade lite igår men sen kom jag att tänka på filmen som min grupp ska göra nån gång så då börja de rycka igen :S asjobbigt!

Igår var jag och red med Carro, det var jättemysigt :) skrittade ut i lite mer än en timma :) Red en stooooor häst som heter Paddel :) och Carro red Arne. Ska lägga ut lite bilder från det senare ikväll kanske ;)
Ikväll är det hoppning och det ska bli jättekul :D hoppas jag får Cindy :)

Men nu ska jag försöka studera lite ^^
Puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0