lugn torsdag

Och vad har hänt idag då? Inte speciellt mycket!  :)
Åkte in till gamla stan för att gå på Nobelmuseét med Etiken, var det kul då? NEJ, inte alls...Jag somnade 3 gånger på föreläsningen. Sen slutade vi kl.10:45 :P kunde varit hemma och sovit istället :P hade varit sjukt mycket skönare :)

Sen så är Petra snååååååål, jag ställer minsann upp på att betala middagar och annat diverse. Men kan hon betala lite läsk och glass? Nej, för det blev för dyrt och hon fick ju inte alls mer i lön än mig. Men jag som knappt har pengar ska betala allt :( Näe skärpning Petra!

Gick och la mig i 2 timmar när jag kom hem idag :) det var jätteskönt ^^ Sen drog jag och Sandra och handlade och nu sitter vi här och väntar på Petra och Elin. Petra jobbar och Elin är i stallet :)
Och idag lottar dom till KM och terrängträningen :O och det finns ju inte hästar till alla vilket gör att jag inte kommer komma med säkert :( Hoppas jag och Petra har turen med oss idag (A)

Puss hej! <3


Den här pärlan hoppas jag att jag kommer med på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0