Inte mycket sömn!

Den långa helgen har varit trevlig :)
I fredags åt vi middag hos Elin och såg på roliga saker XD hahah galna saker kanske är bättre ord!
Eftersom att jag började tidigt på jobbet idag ville jag ju gärna komma i säng tidigt igår :) gick och la mig ett vilket inte är så sent, men jag fick sova runt 4 :P de va lite värre. Så det var rätt kämpigt att gå upp i morse faktiskt!
Hade lite övernattande gäster också :) Adam, Filip, Dala och Danne, och Sandra med såklart men hon bor ju här nu ;D

Alla sov ju så sött i morse när jag gick upp så jag passade på att fota ;D haha! Fotade iofs. bara Danne och Filip. Men Filips ställning slår allas. Han låg fan med halva kroppen utanför soffan ^^ Ja ni ser säkert själva :)
Fattar inte hur man kan somna med både solglasögon och keps! :o


Så söta så ;) <3


 

Puss hej! <3
Lite Flo Rida ft. Wynter!


Kommentarer
Postat av: Samah

Då får du sova ut nästa helg då ;)

2009-05-04 @ 14:42:37
URL: http://samaah.blogg.se/
Postat av: Denise

Men i helgen är det ju fest :(

2009-05-05 @ 11:57:40
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Filip (cool kille 17år)

Denise du verkar ledsen för att det är fest, kan man inte skita i festen då?;) mihihihi

2009-05-06 @ 18:31:40
Postat av: Denise

nej man kan inte skita i något roligt ju :D

2009-05-07 @ 19:02:39
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Filip (Cool Kille 17år)

Sant sant:)

2009-05-08 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0