Inte långt kvar nu :)

Äntligen klar med geografin :) behövde faktiskt inte sitta uppe så länge som jag trodde att jag skulle göra :) Nu är den värsta biten över tycker jag :D fan va skönt! Idag ska jag även försöka göra en snabb intervju med Arvid ^^ får väl se hur det går.
Jag va fan klantig igår :o På ridningen gick de skit, så det får räknas som klantigt. Och jag hällde ju vatten på mig som sagt :P Dessutom när jag skulle hoppa av Cindy höll jag på att ramla, för jag hade ställt mig så pass att jag landade på en kant och var nära på att halka av den. Petra fick sig i alla fall ett gott skratt :) Kul at man kan glädja någon utav sina misstag.

Idag är det Nationella i spanska och det kommer gå åt helvete! Fy fan va sämst det kommer gå :(

Efter det ska jag göra något kul :)
Puss hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0