Helgen

Så nu kan man väl säga att helgen är över :) men icke! Jag och några till i min klass är helt lediga imorrn med :) Mycket sköööönt!
Ikväll klockan 20.00 befinner jag mig hos Elin och göra det mysigt där ;)
Idag är det bara en månad kvar tills vi åker till RHODOS, fy fan va snabbt det har gått :D
Igår var det terrängträning och det gick finemang ;) lite fort ibland men, men :) hoppas på att vi får lite snygga bilder snart av mästerfotograferna själva, Fanny, Elina och  Isabelle! ;D
Kvällen blev ganska seg tyvärr.

Nu sitter jag bara och har skittråkigt, väntar typ på middag -,- har träningsvärk i benen också :)
På lördag börjar Km och det kommer bli jättekul :D

Bilder kommer senare :) Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0