HAHA

Haha igår bar det iväg mot kungsan ^^ för där var det rix fm festival :) interessant som Petra sa! Att det är kul och kolla på alla människor hur dom ser ut..
Ville egentligen bara se Alcazar och Måns å E.M.D, men mest Alcazar :D
Men jag, Petra och Samah sket i Måns och E.M.D och gick och fikade istället :) Skulle ju egentligen träffat Jenny, men hon ändrade på planerna till söndag istället.
Träffade Malin, Sandra, Elise och Cornelia samt en massa stallbrudar där också ;)

Fick 4 helt onödiga samtal i natt också :o hahah inte okej att ringa å väcka mig!

Idag ska jag jobba till stängning :( och imorrn börjar jag 8 så de e bajs!

39 dagar kvar!

Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0