Dingelidong!

Sitter och äter lite lunch just nu, ska snart gå till skolan och ha film! Vi får väl se om några ställer upp idag ;)
Var ju som sagt och shoppade igår med Elin :) sen kom Petra och Sandra in också :) Mycket trevligt :D Bilder nedan på lite utan det jag köpte!
Nu är det väl ändå sommar på riktigt? :) Jag tycker i alla fall det :D Härligt, härligt!
 
29 dagar, 5 timmar och 50 minuter kvar! <3

Puss hej! <3


Skor: Vagabond
Solglasögon: Prestige
Mascara: Helena Rubenstein
Skor: Urban outfitters (fast jag köpte vita)
Köpte fler saker :) men hittade inga fler bilder, och jag orkar inte fota ^^

Kommentarer
Postat av: A

Fina saker! Gillar solglasögonen!!

2009-05-26 @ 16:37:11
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Proffsbilder kommer att hamna på facebook inom kort! :D Förhoppningsvis imorn! :D

2009-05-26 @ 19:00:07
URL: http://fannyfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0