det vankas sommar

Nationellt prov i Matte B idag, gick ju åt helvete. IG rakt igenom kan jag lova :P

En härlig uteritt blev det idag i alla fall :) Mycket mysigt, speciellt när det är på den bästaste ponnyn också :D Cindy såklart :) <3 Me gusta mas!
Mq skvätte massa sten på mig dock :P vilket inte var så härligt att få i ansiktet..
Har lite bilder från ritten, men sitter på fel data, så de funkar inte att ladda upp här :P

Jag hatar att vara osams med folk, jag verkligen lider när jag är det... Det funkar bara inte! Och nu är jag verkligen i en period där vem och vad som helst kan göra mig sur! Fy fan vad jag inte pallar med er just nu, ni gör en bara besviken och ledsen.

Kaveln imorrn, fett tråkigt :P måste vara funktionär, sen väntar en massa plugg hemma som ska in innan fredag :O

Puss hej! <3

42 dagar kvar <3


Kommentarer
Postat av: A

Strunt i tjaffset, dem är inte värda dig :-)<3

2009-05-13 @ 09:08:59
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0