Dagens!

Usch :( kan man aldrig få bli frisk nån gång! Nu har jag i alla fall varit hos en väldigt otrevlig läkare, han sa att jag har bihåleinflamation, guds så trevligt...

Hade i alla fall kul den stund jag va i skolan idag :) Tycker väldigt mycket om mina kompisar :) <3
Blir i alla fall inge plugg för mig imorrn, så då missar jag spanska provet. Men jag mår inte bra och jag kan ändå inget så varför gå :S
Kändes som att jag hade varit en hel dag i skolan efter en lektion :( så jag mår nog inte så bra :P

Nu är i alla fall tidningen snart klar :D Gjorde framsidan till den idag. glömde dock att skicka hem den så jag kunde pilla på den här hemma. Men jag har annat å pilla på så de får bli de istället :)

Igår åkte Sandra, Petra och jag till ritorp, för å kolla på en träning :O hur kommer vi ens på tanken undrar jag ^^ vi hade ju sjukt mycket plugg :P men vi hade i alla fall lite kul där ;)

Imorrn blir det filmmys hela kvällen antar jag :)
Puss å hej :) <3

Bilder från igår och i förrgår :)


Kommentarer
Postat av: pihl!

Din blogg är så bra denise , :D skriv mer inlägg om typ kläder, mode, din vardag och helger ,lägg in mycket inlägg ! Puss från piihl ;)

2009-03-05 @ 18:21:22
URL: http://jped.blogg.se/
Postat av: Anonym

va har du mer att pilla på? .. :O

2009-03-05 @ 19:55:44
Postat av: Denise

andra bilder ;) men du kanske trodde att de va ngt annat :O

2009-03-05 @ 21:47:08
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa kanske de :O ;)

2009-03-07 @ 02:28:08
Postat av: Denise

vad skulle de kunna vara då? :O

2009-03-08 @ 16:26:31
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0