++++

Ser ut som att det kommer att bli bio imorgon med Filip, Dala, Danne, Sandra och Petra :) Något förslag på en bra film?
Kameran hänger givetvis med ;)
På lördag har jag ingen aning om vad jag ska göra :S Jobbar på söndag morgon så jag lär väl chilla eller något.
Hoppas jag hittar på något kul i alla fall :)

Eftersom att Jossan ville se lite mer kläder på bloggen, så kom jag att tänka på att chinoshortsen jag vill ha från Boomerang borde finnas i butiken nu! Men jag får inte shoppa mer den här månaden p.g.a. mitt dyra väskköp ^^ Jag får helt enkelt köpa dom nästa lön ;) Och då har jag även spanat ut lite andra kläder, som en urgullig tjockträja från Gant som Petra hitta :D vi får se om hon köper den först eller om jag gör de.
Ska även försöka hitta en snygg vårjacka :)

Mina senaste favoritköp var självklart väskan och Bondelidtröjan men också ett par söta shorts från H&M :)


som ni kanske märker så gillar jag rosa ^^ men de passar väl bra nu till våren som borde komma snart ;)

Puss hej från mej ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0