Älskling

Så började en ny vecka igen ;) och Petra med det subtropiska regnskogsklimatet börjar jaga killar på en gång :O
Själv sliter man som ett djur åt Petter på jobbet ;) men mer pengar åt mig helt enkelt ;)
Jag kommer inte bjuda dig på mat den här lönen Petra, bara så du vet!

Min älskade fru har kollat ringar åt oss :D <3 Vi tyckte att vi skulle ha det med tanke på att vi faktiskt är gifta ;) och vi vill ju inte att andra ska flirta med oss på vår smekmånad på rhodos :O 106 dagar kvar btw ;)

Såg även på Filips blogg att jag är omtalad där, med tanke på de som hände i fredags ^^ HAHA
kolla in den bloggen ;) dom e inte kloka ^^ Ghettostyle.blogg.se

Annars har inte så mycket hänt idag :) har pratat ut lite med Samah och Ellen :) de va skönt <3
Puss å hej ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0