Ny dag, ny vecka

Inget har hänt idag! Jag har mest varit grinig tror jag :( Fast glad också såklart!
Idag så har det inte hänt så mycket, var i skolan till halv ett kanske :P Sen gick jag faktiskt hem :o inte så vanligt att jag gör det men nu fick jag lust.
Sen väntade jag på Sandra och Petra, för dom skulle plugga hemma hos oss.
Och vi har faktiskt varit duktiga och pluggat idag :D Men vi har pratat en hel del också, för det brukar ju tjejer göra. Det jobbiga är att vi har samma samtalsämne hela tiden och vi kommer aldrig fram till något!

Imorrn är det en lång dag :( ska till skolan och göra muntligt prov i spanska på morgonen. Och sen slutar jag halv fem. Men sen ska Petra och jag till stallet :)
Imorrn spelar AIK match igen mot Frölunda. Hoppas dom vinner nu ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

AIK suger hästpung, lär dig det.

Frågan är ju vilket lag du hejar på?

2009-03-23 @ 19:27:09
Postat av: Denise

jag hejar på mina killar såklart ;) och nu råkar ju dom spela i AIK så då blir dte ju automatiskt att jag hejar på dom.

Kan inte säga att jag hejar på något speciellt lag annars

2009-03-23 @ 20:21:49
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0