:D

Igår var det match ;) och eftersom att pojkarna är så duktiga så gick dom till final :D Första matchen blir borta, så den kan vi tyvärr inte se :P men på söndag spelar dom den andra matchen hemma och då ska självklart jag, Sandra och Petra gå ;) Den får man ju bara inte missa ;D
Hittade lite foton också från Blidstrands blogg ;) Mycket trevliga bilder :D

Idag fick halva min klass en härlig sovmorgon :) Men vi kommer dessutom att ha ett jävla hål idag :O från kl.10.35 till 14.20!!! Tror att jag kanske går hem då :S eller så åker jag till centrum och kollar skor :P men det lutar åt att åka hem :)
Är inte speciellt taggad för dagens Beeptest som vi har på idrotten idag :(

Efter skolan ska jag hem och plugga röven av mig :S
Jag ska skriva klart engelskan, börja på svenska, läsa 17 sidor geografi och skriva en 3-logg om Brott :P
Sen ska jag äta Våfflor :D blev det idag eftersom att vi inte åt hemma igår :)

Helgen är i alla fall rätt planerad nu tror jag :)
60´s på fredag med Jenny
Tävla på lördag och hem till Malin på middag
Och på söndag blir det shopping med Alex plus match :)

Men nu ska jag göra mig i ordning till skolan ;) Puss å hej så länge! <3



gud så snygga vi är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0