Helgen :)

Helgen som gått då..

Fredag:
Jobbade till 16.00-19.30 sen var det meningen att hockeypojkarna skulle komma men icke :P dom tyckte vi skulle komma till dom, men icke det heller! Filip kom i alla fall ^^ Men vi tjejer hade ju faktiskt väldigt kul ändå :) Fler grenar lär vi ju komma på i alla fall ;D <3

Lördag:
Sov inte så länge för Ellen skulle upp och jobba och jag skulle jobba kl.17.00 åt Rebecka :) Och sen när jag slutat åkte jag hem. Och hemma var Sandra, Jenny, Petra, Danne, Micke och Jonte. Sen kom även Frugan förbi också :)
Sen när killarna vart hos oss ett litet tag så åkte dom hem till Danne. Dom hade nämligen träning tidigt i söndags.
Sen drog vi tjejer till statoil för att köpa gorre, lärre å chirre. *Mums* Ellen åkte hem och vi åkte hem till oss. Sen blev det Yrrol som alla somnade till.

Söndag:
Jenny väcker en på ett skrämmande vis! Vet inte vad hon gjorde men jag tror hon tänkte peta på mig. Blev i alla fall väldigt rädd :O  Petra åkte till jobbet, Jenny åkte hem och Sandra och jag fortsatte att sova.
Vi steg upp runt 11 tror jag :) Sen satte vi oss och valde vilken film vi skulle se på kvällen. Det blev i alla fall Dumpa honom, den var bra men lite seg ibland men den är värd och se tycker jag :)
Sedan kom Dala, Mathias och Micke. Dom ville döda oss tror jag :P för dom låg på oss i några timmar och gjorde andra dumma saker :O
Sen blev det bio kl.21.10 och då var Filip också med :) han fick se en tjejfilm ;)
Kom hem 00.30

Idag har det inte hänt så mycket :P Jag kom upp klockan 6 utan Petra :O det är ovanligt!
Nu ska jag plugga :)

Puss hej <3


jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Micke

vi förssökte inte döda er, vi mös bara lite :P

2009-03-16 @ 21:37:39
Postat av: Denise

okej vi kallar de mys ;)

2009-03-17 @ 14:08:56
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0