Myyyyyyys!

Festen hos Anna igår blev nog väldigt lyckad ;) Elin, Petra och jag kom dit och Anna öppnade dörren jätteglad och en aning påverkad :) så söt hon var :D och glad blev hon för presenten också ;)

Innan vi åkte till Tullinge var vi hemma hos Jonte och hade trevligt där :)
Tarzan var hos Jonte ett tag igår. Och idag har Petra och jag tänkt!
Alla säger ju att han är så stark. Så då börjar ju vi undra hur stark han verkligen är. Så vi har kommit fram till att han måste lyfta oss nästa gång vi ses!


Idag har jag jobbat och Petra har tävlat. Och det gick inge bra för Petra.... Cindy vägra och bralla ur :( Så nästa helg måste jag sätta dit den lilla ponnyn så hon hoppar :O

Ikväll ska jag, Sandra och Petra sitta hemma och mysa :) Och prata om massa saker :) Lär väl prata med hockeypojkarna också som är påväg till Göteborg just nu :)
Synd att inte Ellen kan vara med :( Men hon får ha det så himla kul på krogen istället ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0