Mongon...

Först och främst vill jag bara säga fy fan till er! Man lämnar inte 2 tjejer utan att höra av sig på 2 timmar! INTE OKEJ!
Och sen förstår ni inte varför vi är sura :O Hoppas ni lärde er något utav de här!

Det skulle blivit bio idag men icke, eftersom att 3 idioter drog iväg utan att säga vart. Philip och Adam var i alla fall snälla som kom in och försökte lösa problemet ^^ Philip är så söt när han går och köper sin klubba. Alltid när man ska på bio så har han den där klubban :D HAHA! Det blev i alla fall ingen bio men vi stod utanför Sergel i en timma minst å tjaffsa.
Sandra, jag och Petra var ju inte direkt glada på killarna. Men tillslut åkte vi hem i alla fall och då åkte Dala hem och Danne å Filip hängde med till Tyresö.

Nu sitter jag och Sandra här och tråkar ^^ Filip och Bjurarna drog hem för att sova. Och Danne drog för ett litet tag sen hem med. Petra sover...

Varför vi blev sura var kanske inte så konstigt. Klockan 18:20 ungefär springer Danne, Dala och Filip och hoppar på tunnelbanan mot Farsta och lämnar mig och Sandra på perrongen. Så då tänkte vi jaha. Dom kommer säkert tillbaka snart, dom borde i alla fall ringa och höra av sig. 2 timmar gick och dom jävlarna hörde inte av sig!!! Medans Sandra och jag gick runt och prövade skor så var dom hemma hos Danne :O och sen kommer dom in efter att Petra kommit och Philip och Adam! Vi blev inte sura för att dom drog utan för att dom inte hörde av sig! Hur kul är det att gå runt och vänta på några som bara sticker! Inte kul alls!
Rätt åt er att det inte blev någon bio!

Tappade dessutom andan idag på Taco Bar ^^ Och ja man kan sätta cola i luftstrupen! Jag lyckades i alla fall. Det var faktiskt fett läskigt ^^ fick ju ingen luft hahah :D men som tur var räddade FIlip mig ^^ säger han i allla fall ;D HAHA



Kommentarer
Postat av: Filip "räddaren i nöden" Craas

Denise jag räddade dit liv i Fredags!:)

2009-03-08 @ 19:40:41
URL: http://ghettostyle.blogg.se/
Postat av: Denise

hahah du tror de ;)

2009-03-08 @ 19:57:31
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Filip "räddaren i nöden" Craas

Så du menar att ja inte räddade dig?:(

2009-03-08 @ 20:58:27
URL: http://ghettostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0