Gårdagens!

Gårdagens tripp var ju väldigt kul :D Jag, Petra å Sandra åkte in till stan efter att jag slutat jobba. Så då åt vi i kungshallarna på tacobar *Mums!* Sen så träffa vi Putte å Eric där, dom skulle dra till krogen tydligen. Eric har även piercat ollonet säger han! Men det tror jag först på när jag ser de ;D HAHA

Vi åkte sedan till Wille som bor nånstans nära Hagsätra. Och eftersom att vi är 3 blonda tjejer så vet ju inte vi att man inte ska vaar i Hagsätra sent på kvällen :S Så mamma blev alldeles till sig när jag sa att vi skulle åka hem från Hagsätra :D så hon åkte å hämtade oss, sen fick vi en lektion om vilka ställen som är farliga på kvällarna :D Mycket, mycket roligt!
Vi skulle ju bara åka tunnelbanan till Gullmarsplan och sen ta en buss hem, inge farligt tyckte vi :D

Somnade i alla fall hyffsat tidigt, vilket var väldigt sköööönt!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha gårdagen va mycket rolig :D

och matchen idag va inte så illa heller, kul att se lite slagsmål! ;)

2009-03-01 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0