VI SKA INTE HA NÅGON JÄVLA WONDERBAUM!

Igår tror jag seriöst att Petra fick någon jävla mensattack... Hon skrek för det mesta den dagen typ :S HAHA!
Bråkade gjorde vi som satan kan jag ju säga!
Hon fick damp på pappsen i bilen, för den är rätt skitig och vi måste göra i ordning den :P Å då sa Petra att vi skulle spraya parfym i hela bilen, men då föreslog pappa att vi skulle sätta upp en wonderbaum i bilen och då skrek hon rakt ut
"VI SKA INTE HA NÅGON JÄVLA WONDERBAUM!"
Sen fick hon höra hur patetiskt det lät när jag härmade henne ^^

Idag var det Km fälttävlan sista delen, terräng alltså :) gick otorligt bra faktiskt, över förväntan!  Blev iofs en vägran men Cindy var jätteduktig! Trodde att det skulle bli fler vägran faktsikt. Tiden blev precis perfekt! Så jag är jättenöjd med min och Cindys insatts idag ;) Låg 7a innan men det blev en fjärde plats!
Grattis till Carro och Petra som kom 1a & 2a! :)

Hoppas jag får lite bilder av någon som fotade :D

Puss å hej nu ska jag kolla fotbollen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0