Myyyspyyys

Lång dag på jobbet :P Petra försov sig imorse, hahah! ^^

Sitter och myser med Elin framför datan, snackar massa tjejsnack ;) Och det behövs alltid :)
Imorrn är det Rhodoskväll :D
Det ska planeras shopping, packning och massa annat, precis vad vi tjejer behöver göra innan vi ska resa ;D
Min mobilräkning är på 700 kr :( har aldrig hänt förut tror jag. Jag får inte smsa eller något med någon :P De suger...

Imorrn blir det mer jobb, och jag ska inte försova mig :)

Om du läser detta har vi redan bestämt vilken parfym du ska ha :D<3

Bra grekiska fraser att kunna!
[Boro naejo dorean potå!]

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: A

Det är jättesnart ni åker ju!! Kommer sakna er! :(

2009-06-14 @ 14:34:10
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0