Sommarlov på onsdag :)

Dagens shopping blev ett par nya solglasögon ^^ och en bh som ska vara min bikini på Rhodos :)
Solglasögonen är från Bianco ;D


Och så kul vi hade igår med våra fina ankor ^^ haha! Ingen som kommer att fatta mer än vi tre men ändå :D

Imorrn är det sista ridlektionen för terminen :( blir lite tråkigt faktiskt. Men vi kommer i alla fall ha kul imorrn på terrängbanan ;)
Onsdag slutar jag skolan :) skööönt! Efter det ville Victor träffas lite :) kanske blir lie mys med han, Eric, Micke, Petra och Hanna på kvällen :)
Torsdag ska jag jobba på kvällen :P dagen är inte planerad.
Fredag ska jag hjälpa till hemma hos Blidén med poolparty ;D
Lördag ska jag jobba och även på söndag med.. Så helgen kommer bli skittråkig :P får i alla fall pengar :)

16 dagar kvar nu :D <3

Puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0