Rhodos nästa!

Eftersom att jag, Ellen, Elin och Petra åker imorrn till Rhodos! Kommer i alla fall jag och Petra att vara onåbara :P
De älskade mobilerna får ligga hemma i 2 veckor :( Fast våra räkningar skulle nog ingen kunna betala om de följde med :P Hoppas ni andra som inte åker till något varmt ställe får det härligt här i Sverige ;) Det ska ju tydligen bli upp till 30 grader varmt, så jag tror ni klarar er :D

Väskan är inte packad än, grejerna är framme, men inte nerpackade :S Mamma får hjälpa till och packa imorrn :)
iPoden är laddad med en massa sköna låtar och de här 2 veckorna ska bli så jäkla bäst :D hoppas jag i alla fall ;)
Allting som ska med är nog med i alla fall :) hihi!

Klockan 14.30 kommer Harald (Elins papi) och hämtar oss :D Sen klockan 18.00 flyger vi iväg :D och klockan 22.50 ska vi ha landat ^^, 4 pömsiga tjejer kommer att landa i Grekland imorrn i alla fall :) men skoj ska vi ha!

Puss och hej alla glada! <3
Om 2 veckor kommer ni få läsa om allt möjligt som kan ha hänt! ;D



SLAFS 4-ever! <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0