Dagens

Så, nu har jag mina egna naglar igen :) Det känns sjukt :S dom är dessutom jättetunna å ömma :(  Men dom blir snart friska ^^
Och min nagelfixare ska inte sluta helt utan hon ska minska lite med kunder bara för att hennes allergi ska kunna bli bättre :) tur de.
Gick i regnet hem, tycker gott att det ska sluta regna nu faktiskt :P Längtar satan till Rhodos nu :) och nu har vi beställt det vi ska ha också.
3 st DKNY Be Delicious, 1 st Be Delicious Fresh Blossom, En Ipodhögtalaren till beachen, 1 kilo M&M ^^ och Maltesers!
Allt godis kommer ta slut på några dagar skulle jag kunna tänka mig :P och det är illa...Men men :)

Nu ska jag chilla galet och hjälpa mammsen med saker inför Midsommarafton imorrn :)

Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0