Bajdyna, Steffe, Sol & Mygg

Helgen var ganska kul faktiskt :) KM, plus trevligt med trevliga människor :)
Ligger sist just nu dock i KM :P men jag ska kämpa på lördag! Då jävlar...
Blev lite tjaffs i lördsgs med det ordnade sig tyckte jag väl, i alla fall någolunda :) Fina bilder på Mig, Elin, Petra och Anna-Karin blev det i alla fall!
Alla älskade Kjell-skämt gjorde i alla fall helgen kul :D
Schyssta bajdynor hade i alla fall Sandra, jag, Elin och Petra! Det var ju trevligt XD Och vi var ju såååå söööta åå blooonda å smååååå. Men vi fick i alla fall vara ute ändå ;)

Måndags blev det en massa härlig sooooool :D var nära på att bada faktiskt :) men så blev det inte, Sandra doppade sig i alla fall :D

I dag, en jävla massa regn! Och tusentals MYGG! Fy fan vad jag hatar dom!!!! Var uppe på terrängen och hade teori med gruppen, riktigt duktiga va hälften av gruppen i alla fall ;) Bra jobbat!
Fina bilder fick vi i alla fall ;D Göran gillar nog dom!

Nu sitter jag med härliga Elin och Petra, vi har precis bakat kladdmuffins till lektionerna imorrn :) SMARRESMASKENS!

Puss på er! <3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0