6 dagar! <3


Torsdag idag och det är inte långt kvar nu ;) Ska beställa från Airshoppen idag till mig och mina små vänner ^^
Jag har nästan bestämt vad jag ska ha med mig och det kommer väga över 20 kg lätt! Så jag kommer behöva plocka bort en hel del tror jag.
Idag ska jag ta bort min kära naglar :( Min naglefixare ska dessutom sluta med att fixa naglar så henne kan jag inte gå till någe mer efter den här gången. Lika bra att ta bort dom så dom får vila lita :) hihihi...
Sen ikäll blir det nog myspys hemma eller något spännande kanske händer, men jag chansar på myspys eftersom att jobbet kallar imorrn! Fy bubblan.. Jobbar nästa hela midsommarafton... och hela midsommardagen.

Igår hände inte så mycket :) var inne i stan och köpte det sista inför Rhodos med Sandra och Petra, mötte Jonte och hans kompis Otto där med :) haha!
Efter det åkte vi hem och chillade, åt en trevlig middag och sen kom Dala hit :)

Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0