Om jag inte hade varit bög hade du varit min!

Veckan på Rhodos har varit grym! Roligt att träffa alla trevliga människor där nere igen :)
Det blev en intensiv vecka med en massa party och sol såklart! Hände en hel del roliga saker också ;)

Andra natten höll vi på att bli utslängda från hotellet... Inte det bästa vi gjort kanske ^^ men så farligt tycker inte vi att det var! Vi skulle ju bara efterfesta lite på rummet med David och Enhörning! Dom fick i alla fall springa runt på hotellet och gömma sig på taket för att dom blev jagade av nattvakten och typ polisen :S
Dom sökte dessutom igenom våra rum för gubben hade nämligen smygtittat på oss utifrån och påstod att dom var där. Men det var dom ju inte, haha! (bara ett litet tag innan)
Men vi var ju inte så smarta heller, när han ringde upp och tjaffsa med oss på telefonen sa vi att vi skulle sova och att dom inte var där. Sen när dom kom och kollade sitter vi fyra och tror att vi är jättesmarta som spelar kort, för det är ju en ganska diskret grej att göra. Dagen efter kom vi på att man spelar inte kort kl.05.00 på morgonen och dessutom hade vi ju sagt att vi skulle sova... Men vi fick i alla fall bo kvar med en varning från hotellägaren :)

De två sista nätterna blev långa som förra resan. Kom hem vid 8 på morgonen den dagen vi skulle åka. Bussen gick kl.10.50 :)
Den här veckan var vi alla fall friska, förutom Sandra som blev dålig :/ det var tråkigt! Men det var ju tur att hon kunde vara med ändå :)

Jag lyckades somna 2 gånger på balkongen ^^ ena gången på luftmadrassen och andra på stolen lutad mot räcket! hahah fattar inte hur jag lyckas :D
Elin och jag busade lite med våra stirrande grannar! hahah där fick dom ;D

Det var en gång också när vi 4 sitter i baren och så kommer det 2 killar på varsin sida utav mig och Petra, första tanken är ju såklart att dom raggar lite på oss så  vi snackar lite med dom i alla fall för dom såg ju bra ut och dom var riktigt trevliga :) Sen när dom länmnar oss säger dom "Om jag inte hade varit bög hade du varit min!" Vi blev en aning förvånade faktiskt hahah! :D
Men det är inte allt som hänt! Finns mycket mer att berätta ;) Puss & hej! <3



Några bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0