Lite från Rhodos ;D

Tjoho alla glada ;)
Nu är vi faktiskt hemma :) och vi är sjuka, hahah dunderförkylda både petra och jag, fick i alla fall sova lite i natt!
håller just nu på att ladda upp snygga bilder på facebook ;D
Det har verkligen varit 2 helt galna veckor kan jag intyga, lovar att resten också gör det! Nästa år ska vi faktiskt ner dit och jobba ;) det blir nog kul!

Det är tyvärr mycket jag inte kan nämna här på bloggen som har hänt! Men min fru har levt ett vilt liv där nere kan jag ju säga, bland de första kvällarna gick jag, elin och petra och dansade lite, frugan var inte så sugen på det just då. Men vi lita på henne och lät henne sitta med några trevliga norskar som skulle se till henne åt oss :) en kvart senare kommer vi tillbaka och ska titta till henne, då är hon borta :O vi tittar oss omkring och inte blev vi glada när vi hitta henne, skiträdda blev vi istället. Vår Ellen hade nämligen klättrat upp på ett tak med 2 norskar, och hur fan kom hon dit upp!? Det är fortfarande en gåta ;) men som tur var hade vi HEEEEEEEEEEEEEEEEEIRIC på marken som tog emot henne. Så vi fick hem henne hel men med lite blåmärken :)

Kan ju bara nämna att blåbärsshoten är det bästa man kan dricka på hela bargatan! Och vill du nu ha en drink ska du be Johan på Toxic att göra en Peach crush till dig! Och Hampus ber du att göra en Watermelon cooler! *MUMS*

Vi har lärt känna en hel del sköna människor där nere! Elin och Petra hade en skön lirare hos sig en natt! David hette han och han blev jagad av en massa greker tydligen ;) Ingenting hände men dom kunde inte sluta le efter att han hade lämnat rummet! <3 

De sista nätterna eller ska jag säga mornarna istället... låter bättre :D då kom vi i alla fall hem klockan 7 på morgonen :) efterfest klockan 4 hos Adam och Victor! Det var väldigt nice de :) Och vi var så elaka mot dom också ^^ verkligen taskiga men det var ju verkligen inte med flit :) hahah! Det var trevligt ändå :) dom fick en fin present av oss sista dagen istället ;D

Har även haft den roligaste frukosten i hela mitt liv :D det var en utav de mornar då vi kom hem klockan 7, gick direkt till frukosten då. Vi hade ju då 2 personer som var ganska onyktra då fortfarande. Och fy fan va Petra och jag skratta! Både Ellen och Elin sitter och proppar i sig ÄGG! Ägg var det bästa där typ, haha! Och Petra älskar ju bara att kolla på när folk äter ägg, så då blev ju frukosten ännu bättre! 2 fulla tjejer som äter frukost är något som är värt att se, lovar det verkligen!

mer kommer när jag orkar skriva ;)
Puss å hej så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0