Söndag

Dagen har ändå varit rätt lång tycker jag :P Tog ju en stund tills vi gjorde något.
Gick ner till affären och handlade mat till mamma, hon tyckte väl antagligen att vi behövde lite motion eftersom att hon sa åt oss och gå ner. Hon hämtade oss i alla fall ^^
Mötte i alla fall Victor på alléplan och bestämde att vi skulle bada vid stenbadet. Han hämtade oss efter typ 100 år :) och väl där nere så blåser det satan och det var kallt... Ingen idé att vara där! Så vi åkte hem till oss istället och badade i poolen :) mycket bättre!
Så Chrille, Eric, Micke, Victor, Niklas, Soffan och Petra samt jag, hade det lite trevligt här hemma :) blev lite förvånad när det blev så många, men det var kul.
Petra hälsar att hon målade en mur idag! - Mycket kreativt tycker jag :) själv satt jag och läste körkortsboken.

Imorrn är det äckligt joooooooooooooooobb :( pallar inte med sånt, vill till Rhodos istället :( mycket bättre där!

Fick höra en hel del otippade saker idag :S inte direkt vad jag hade tänkt mig utav det hela men ajaa :P inte så mycket man kan göra åt saken!

Nu väntar lite "biomys" på loftet :) Förhoppningsvis kan nya tvn bli inkopplad ikväll också :D Mycket bra, mycket bra! I like it! ;)

Puss å hej <3


Promenix på Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0