Shopping med mamma och Petra!

Dagen har bestått av shopping och så har vi åkt runt lite på söder :)
Blev lite extra mysigt eftersom att mammsen var med! Inte så ofta man är i stan med henne.
Började i centralen och avslutade på fjällgatan på söder :)
Jag köpte faktiskt väldigt mycket idag :o mer än vad jag hade tänkt mig! Men det bästa av allt var att jag hittade allt jag behövde ha :D Det viktigaste var en ny bikini och shorts!

Min nya bikini är ursnygg ;) speciellt trosorna! Rea från Diesel. Överdelen från Triumf :) funkar både som halterneck och vanlig bh! Shortsen på rea från Topshop, mycket trevligt! Köpte 3 par!
Sen köpte jag även en tubtop och ett linne från H&M och även ett par ballerinor därifrån.
Är i alla fall mycket nöjd med mina köp idag :)

Vi fikade också, det är ett måste när man är med mamma! Ingen shopping utan fika. Jag åt en stor chokladmuffin och drack en caffe mocha! Petra köpte en björnbärssmothie och en chokladmuffin som mig :) Mammsen åt en blåbärsmuffin och drack cappucino. Jag fick skitmycket grädde på min mocha, och allt smällte och det blev kladdigt :P men vi hade det trevligt ändå :)

Sen när vi var klara inne i stan åkte vi till söder på fjällgatan och åt glass :) Vår syster brukade äta frukost där varje lördag på de fiket vi var på tillsammans med sin man när dom var nygifta <3 Gulligt tycker jag :)

Har inte hänt så mycket me idag :)
Puss & Hej! <3



Kläderna jag köpte :)

Kommentarer
Postat av: Emellie

Snygga kläder;) Kramar från emellie (din stora systers dotter.) Lena alltså.

2009-08-01 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0