Dagens fångst

Händer inte så mycket här hemma, är fortfarande lite krasslig. Men det börjar faktiskt bli mycket bättre!
Petra och jag har fått en massa order av mor, vi fick bl.a. i uppgift att plocka jordgubbar. Så det gjorde vi nyss :)
Sen ska vi inte göra något mer än middag till oss själva :D Mamma bakade dessutom en jättegod baguette idag :) Mumsfillibabba!

Idag åker Sandra till Turkiet med familjen sen å blir det fart igen ;) hahah <3<3<3<3 
Så busiga så!
På måndag börjar jobbet igen :( men jag har kvällstider bara :D måndag, onsdag, fredag och hela lördagen ^^ det blir chill som fan! Hoppas solen skiner lite under dagen så jag kan förbättra min bränna lite ;)

Nu ska jag fortsätta lägga ut en massa bilder på facebook ^^
Puss och hej så länge! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0