6 dagar <3

I förrgår var vi ute hos Lucas på kvällen :) Tim och Lucas tände massa värmeljus och hämtade filtar medans Måns, Petra oh jag tittade på ^^ Gulligt av dom att mysa till det lite ;) hehe!

Idag har det inte hänt så mycket :P Petra och jag åkte till Farsta för att köpa lite småsaker :P Nu har vi kommit på att man inte ska lämna oss själva i ett köpcentrum, och speciellt inte när vi vet att vi har pengar på kortet... Jag kom i alla fall hem med 2 väskor och nya spetstrosor från Gina ^^ Skrubbgrejs från Bodyshop blev det också :) Så nu har jag ännu mindre pengar :( inge bra... ska sluta shoppa nu :) i alla fall tills jag får lön ^^
Sen har vi bara legat och solat på altanen :) mycket sköööööööööönt!

Puss å hej! <3


Måns frilla

Luciiii

Inte långt kvar nu :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0